Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, тому, щоб збільшити швидкість мобільного інтернету Лайф, необхідно виключити всі можливі причини з боку абонента. Для цього ми підготували дану статтю, з якої можна буде дізнатися, чому знижується якість зв’язку і як прискорити з’єднання мобільного зв’язку інтернет.
Часті причини зниження швидкості інтернету на Lifecell
Низька швидкість може спостерігатися з таких причин:
- Перевантаження мережі. Базова станція володіє певним обмеженням за кількістю абонентів, що підключаються. У годину пік (вечір, вихідні, свята) велика кількість користувачів одночасно можуть завантажувати об’ємні файли, переглядати відео і іншу інформацію, що значно поглинає трафік. У зв’язку з цим буде маленька швидкість.
- Робота додатків і фонових програм. Якщо абонент одночасно запускає велику кількість програм, які працюють від мережі інтернет, а також додатки – це може привести до зниження швидкості.
- Оновлення операційної системи. При установці автоматичного завантаження оновлення швидкість інтернету знижується непомітно для абонента.
- Сторонні абоненти. При слабкому паролі до роутера або модему можуть підключитися сторонні абоненти, які користуються вашим трафіком. Для цього необхідно встановити надійний пароль або змінювати його час від часу.
- Неправильне налаштування роутера. Користувачеві необхідно самостійно перевірити настройки роутера і технологію передачі даних. Вона повинна відповідати вимогам оператора.
- Обмеження трафіку. Деякі тарифні плани мають обмеження. Після певної кількості використаних мегабайт швидкість буде автоматично знижена.
- Віруси і шкідливі програми. Деякі віруси погіршують роботу системи ПК, тому абоненту потрібно запустити перевірку і переконатися, що на пристрої немає шкідливих програм і вірусів.
- Зона покриття. Буває, що абонент живе за межами високошвидкісної системи передачі даних. Або ж абонент знаходиться далеко від встановленого роутера / модему в приміщенні.
Після опрацювання зазначених вище причин, рекомендуємо перевірити швидкість інтернету lifecell Україна за допомогою нашого незалежного сервісу.
Перевірити настройки і ліміти
Підвищити швидкість інтернету Лайф можна буде після правильного налаштування вашого девайса і роутера.
Щоб перевірити настройки роутера необхідно зайти в веб-інтерфейс пристрою і перевірити технологію підключення і кількість підключених абонентів. Технологія підключення повинна підтримувати швидкість 4G.
Підвищити швидкість можна детально переглянувши умови договору. У договорі можуть бути вказані ліміти на використання інтернету на високій швидкості. При необхідності можна змінити пакет на тариф без обмежень.
Відновити швидкість можна після перевірки балансу. При поповненні рахунку оператор відновить швидкість інтернету і надасть повноцінну якість зв’язку.
Якщо не виходить відновити швидкість самостійно
Якщо у вас впала швидкість інтернету Лайф, і ви виключили всі фактори з боку абонента, тоді слід звернутися в технічну підтримку для користувачів компанії Lifecell.
Техпідтримка мобільного оператора
Техпідтримка компанії Lifecell в Україні працює цілодобово для абонентів мережі. Тому, якщо у вас впала швидкість, ви можете безпосередньо зв’язатися з консультантом і дізнатися, в чому причина.
Оператор може відправити заявку, щоб збільшити швидкість зв’язку локально, в залежності від вашого місця проживання.